Det regnar

och jag är mkt matt. Inte för att familjen varit här och grillat korv (varför äter man korv? det undrade jag och syster yster M efteråt), för det var bara helt bra (minus choklamuffisarna med hallon i som jag och June gjorde, för fy sate vad mörk choklad är eklit). Men för att jag är gravid, och för mig betyder det såhär, att blir jag väckt 5, ja då är det morgon då.
ÅÅÅH! tänkte jag således vid 5 (till och med INNAN 5!!) när Lisa började säga Eeeh eeeh eeemaaaappe maaaammaaa så att jag till slut fick gå upp och leta upp nappen under hennes säng. Krypa på kalla golv innan göken gal = pigg cilan, så jag gjorde kaffe och hade ensammorgon till 6, då kom barnen.
Alltså det är ju som att jag fött två stycken Gunde Svan? För han lär ju vara uppe tidigt och äta havregrynsgröt och vara helt så på och pepp och vafan man är om man kan skida tio mil till lunch usch fy fan.

Iallafall, så nu är jag trött. Och det regnar och jag kom ihåg att ta in tvätten. Ha! Jag har tamejfan skithög KASAM just nu.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tipselitips, Liv sover med tja sisådäringa 5-7 nappar i sin säng det betyder att det alltid finns en napp kvar i sängen på morgonen när hon vill ha en! Testa vetja

2011-05-16 @ 22:06:45
URL: http://minimumsa.wordpress.com
Postat av: cec

Tack, men jag har testat. Alltså grejen är såhär, att hon inte letar, utan bara sätter sig och säger Eeeh eeeh. :)

2011-05-17 @ 15:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0