Vad är det för en dag?

För det är min 34-årsdag, hurra hurra hurra. Jamen födelsedagar är roliga och speciella och än har jag inte gråtit en enda gång, nästan världsrekord. Fast jag ska på dop och det är inte omöjligt att jag gråter då förstås.

Hur som helst, jag älskar att bo hemma, och det är kansk enåt jag tjatar om men liksom alla kommer på kalas och stannar så länge de vill och tyar och det är okej att bara komma inom eftersom vi kan ses igen, när som helst.
Och väskan som jag bloggade om. Den äger jag nu!

Kommentarer
Postat av: J

Hipp hipp :)

2011-03-06 @ 16:24:15
URL: http://j-appleofmyeye.blogspot.com
Postat av: Anna m V & E

Grattis i efterskott!!!

2011-03-09 @ 08:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0