Märk hur vår skugga

märk Moooovitz mon frääääär, så sjöng jag och Thåström i bilen igår.

Tills jag upptäckte att June grät och grät och grät helt förtvivlad var den lilla ungen: det var den sorgligaste låten hon någonsin hört. Och då förstod hon ändå inte orden! sa hon - VAD kan en så hemsk låt handla om!? Jag sa döden ochh skyndade mig sen att säga att hon skulle Nöff Nöff, Benny, för då kommer det kännas bra inuti igen (alla vet att grisar äter ångest).
Så nu har jag lovat att aldrig i livet flera gånger spela den låten när June är med (helst inte alls faktiskt, den låten borde utrotas tycker June).


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla lilla ungen

2011-03-20 @ 09:56:00
Postat av: Rospiggen

Åååååh, vad jag har grinat till den låten när jag var i tonåren s. Den är bra och jag gillar den fortfarande men stackars lilla tösen, så sorgligt s

2011-03-20 @ 13:18:56
URL: http://rospiggenskriver.blogg.se/
Postat av: Eva Aka Peaches74

Vilket sammaträffade! BriggenBlue bird of Hull är min dotters hat/gråt låt, sedan hon var liten liten och inte borde förstått vad den handlade om...

Igår testade jag lös med Herr Tåström och Imperiet, Die Mauer, fick samma rekation nu som då. STÄNG AV MAMMA!

2011-03-20 @ 15:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0