Det började imorse

med att Junefjune tappat en tand:


Den första! Hon var så glad att hon inte ens blev rädd och ingenting, sa J.

Sen blev Lisa galet sjuk efter att vi cyklat ner till stan och köpt svinfina skor till henne. Hon sov från halvelva till ett!


Och när hon vaknade fick hon äta exakt vad hon ville, det blev pips.

Och senare, när jag köpt ball men superdålig barn-barnvagn och ananas och bröd och what not, så målade vi naglarna. I en färg som heter pink cadillac. Den ser ut såhär:


och borde kanske byta namn. Till trailorpark pink. Eller nekkid pink.

Iallafall, det blev ju en himlans fin dag med mycket mycket gråt och lite kräk (obs, lisa inte jag, hon kräks av feber).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mår hon nu? Lilla snuttan!

2011-03-31 @ 21:26:48
Postat av: cec

Hon ligger där uppe och hostar men har fått alvedon så hon är nog ganska okej tror jag.

2011-03-31 @ 21:32:21
Postat av: Åsa T

Skrufsan...

2011-03-31 @ 22:12:31
URL: http://minimumsa.wordpress.com
Postat av: cruella

Sån där kallrosa heltäckande färg är ju den ballaste. Så brukar mina tår se ut, varannan gång. Varannan gång är de heltäckande ljusgröna med lite blått i. Mycket giftigt.

2011-03-31 @ 22:22:43
Postat av: Rospiggen

Men lilla pluttan :) Hoppas hon kryar på sig snabbt då och att du slipper så mycket illamående för bebben i magen. Kram!

2011-03-31 @ 22:45:31
URL: http://rospiggenskriver.blogg.se/
Postat av: cec

Snyggt, Cruella! Och ska man ha nagellack ska det ju synas liksom va.

2011-04-03 @ 12:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0