Såhär gör jag när jag sover:

först är det bara sooov sooov som i koma fram till typ 3. Då jävlar börjas det; jag sprallar runt som en turbin sparkar med benen som en gris på fest och så en gång i halvtimmen sätter jag mig upp och tänker Vafan sitter jag upp för, SOV nu. Och så sprall sprall oink oink och så sitter jag där igen och försöker glo ut genom persiennfönstret och längtar efter morgonen.
Idag steg jag upp fem, helt obeskrivligt onödigt faktiskt. Jag är inte ens effektiv sådär i ottan, för jag vill absolut inte ha sällskap och om jag börjar skramla och ha mig vaknar Lisa = katastrof.

Nu fick jag julkänslor, bara plopp sådär.

Kommentarer
Postat av: K

Jag mä med julen! Jag bara mmm advent och saffran och kardemumma och allt. Amenvafan. Kan vi vara sämre årstidssynkade eller?

2011-06-22 @ 08:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0