Alla springer milen,

själv har jag fördubblat min tid sen förra sommaren. Då gick jag milen på runt en timme. Nu tog det en timme att gå en halvmil. Jag undrar såhär, är det en lag och en regel och en sanning (kanske till och med Sanning) att man måste bli osnabb som en giktpatient så fort man blir gravid? 
Iallafall, den där halvmilen var svinjobbig plus att jag fick kissa såhär: två gånger innan jag gick, tre till och med för sista gången hann jag inte resa mig innan jag fick kissa mer. Sen en gång på vc. Och sen egentligen en gång till men jag höll mig och sen fick jag myrstega tusen snabbt hem för om pinket varit bajs hade det varit gäddhuvudsvarning.

Iallafall. Second breakfast nu, och kaffe. Och förresten har jag ju hittat ett grått hår. I ögonbrynet! Vafan är upp med det, det är det jag undrar?

Kommentarer
Postat av: Åsa

Gäddhuvudsvarning???? Jag förstår iiiiiiiiingenting!

2011-06-20 @ 19:59:51
URL: http://minimumsa.wordpress.com
Postat av: cec

Tänk dig när du varit riktigt riktigt bajsignödig och näääästan inte hunnit till toan. Och så tänker du hur det ser ut på sjön när den är kav lugn och gäddorna snappar flugor. Är du med? :D

2011-06-20 @ 20:01:23
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: Åsa

mental pictures no nice ones...

2011-06-21 @ 20:22:15
URL: http://minimumsa.wordpress.com
Postat av: L

Alltså, du är så himla skön! Själv kan jag säga att jag aldrig blir mej själv igen efter att ha hittat ett grått könshår. På mig själv. Det borde betyda att sexlivet är slut, eller så får man börja färga. Eller så är det så enkelt att alla som har noll muffhår egentligen bara ryckt bort de grå. Och det funkar ju, innan man får skrattrynkor.

2011-06-21 @ 20:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0