När slutar man boa då?

Det undrar jag verkligen. När ska jag sluta vara såhär overkligt anal och låta bli att rensa lådor, vimma golv, vika kläder, sortera småsmåsmå köksbord ringar kritstumpar snören bollar formade som grodor lerkonstverk miniatyrnystan plastapelsiner formgjutna grisar kor får getter hönor pyttesmå barbietrosor tusentals klämmor hårsnoddar plastkammar sönderbitna nappar färdigmålade målarböcker?
Det är inget roligt (minus att det är roligt när det blir fint, fast det blir det ju aldrig eftersom jag i typiskt depparanda gör lite där, lite här, en smula ovan och lite åt sidan - och inget blir klart för jag kan inte slutföra) för det kommer ändå ingen ny liten människa som ändå hade gett fan i precis allt utom att plira upp i sin mammas rödmosiga tröttansikte.

Jävla kukfansskit.

Kommentarer
Postat av: Åsa

kramar



Jag vet inte när man slutar boa, men jag tror det är ett sätt att bearbeta oxå! Kram igen

2011-07-16 @ 10:42:15
URL: http://minimumsa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0