Dett drömde jag:

om att jag bajsade sån där geggig jävla äckelbajs, med majs i. Och sen gick icke att spola ner. Det bara kom tillbaka och tillbaka.
Och sen drömde jag en sexdröm om onämnbara personer, minus plural för det var bara en (mäh sluta, hur avancerade drömmar tror ni jag har? Jag har aldrig ens lyckats ligga med en tjej i drömmen heller) och nu känns det som om min hjärna är en casu marzu, så himla läskigt är allt.

Men bajs då, det betyder att man gör sig av med saker och vill man skoja lite svart så är ju DET sant på många olika plan. Och ja, att bajset kom tillbaka betyder väl egentligen att det här kommer jaga mig. Äh, vafan drömmer jag symboldrömmar om det för, det vet jag för fan redan. Men jag undrar vad majsen betyder.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Hittade nedan ang majs (drömtydning)



"Huruvida detta är majskolv eller vete, kopplingar det förmodligen med en skörd, en belöning från arbete. Den föreslår också fertilitet, näring och en känsla av fullkomlighet. I vissa drömmar kan representera näring eller styrka i nöden eller rättegång.

2011-07-21 @ 09:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0