Whattaday

det har varit. Först gick förmiddagen såhär snabbt: SWOOOOSH! så, och det fanns kyckling och sen chokladpudding på jobbet. Sen skulle jag köra på inköp och då körde jag fast bussen. Sen skulle min kollega dra loss med sin lilla röda bil och satte fast bogserlinan i bagageluckelåset, fick världens bredställ på bilen (obs med förardörren öppen så hon höll på att ramla ur) - och körde fast. Så då fick vi gräva loss båda bilarna till slut.
Sen på Maxi hade min mobil ringt och det var dagis och det var OMÖJLIGT för mig att förstå att det inte var jobbtelefonen och därmed inte jobbdagis som ringt. Alltså hjärnan fattade bara inte att när jag pratade med C på jobbdagiset hade hon inte ringt, jag bara: Men det stod ju på displayen.. vad menar du, ville ni inget?
Sen fattade jag att jag pratade i min egen mobil, och att jag dessutom ringt inte till jobbdagis utan jobbkontoret och att det på riktigt faktiskt var Lisas dagis som ringt. Så jag sladdade och hämtade Lisa, och när vi skulle hämta June gick vi för fritids ligger precis bredvid dagis. Och då. Ramlar jag. Med Lisa i famnen. Jag bara plums la Lisa ner och mig själv bredvid och sa Hoppla! och sen reste jag mig upp på hobbitbenen (tur jag har såna så fallet inte blev så högt) och gick med helt stela tantben resten av vägen.

Idag ska detta hända resten av dagen: ingenting.

Kommentarer
Postat av: M

Jag ÄLSKAR att du är tillbaka! Du är min roligaste :) Slog ni er, du och Lisa?

2011-01-07 @ 17:11:28
Postat av: cilan

Nesch, inte ett smack. Jag börjar ju få in vanan nu va. ;)

2011-01-07 @ 19:46:15
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0