Vad händer, len?

Idag har jag gått (!!), skjutsat, handlat med skjutsmänska, fikat med samma (det är alltså syster J som jag skjutsat), simmat, köpt telefon, snabbvisitat morsan (mest för att hämta tillbaka barnen iofs, men ändå), ätit, skjutsat June till scouterna, lagat kalops, hämtat June (och häpnat över den oerhört kristna kyrkan), tvingat June att duscha, druckit kaffe gånger tusen koppar, ätit igen och igen, diskat, gjort kaffe till mig imorgon bitti, sökt hundra jobb (sk aman verkligen blogga om det nä rman har ett timvik? Förmodligen inte).
Det ÄR faktiskt effektivt för att vara jag. Sådeså. Undrar varför - är det berrocan? Eller är det motionen? Ingen vet. Och ingen bryr sig ett skit.



June: Världens. Världens! Vackraste lilla unge.

Kommentarer
Postat av: M

Jag bryr mig och jag undrar hur du mår? Och om vi kan ses snart?

2011-02-02 @ 07:08:06
Postat av: Christelle

Ahh! Men gu så bra du påminde mig. Berroca skall inhandlas hit också. Redan i dag faktiskt. Tack för det!

2011-02-02 @ 08:09:11
Postat av: cilan

jg hjärtar berocca

och maria, svara på sms hallå! :)

2011-02-02 @ 21:20:11
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0