Jag mår så jävla bra!

Se, ner som en pannkaka och upp som en sol och jaja jag har måhända haft magknip hela kvällen och varit helt yrslig men skitidet - nu är jag på gång. Nu är jag jäävlit frisk och pigg och tjosan hejsan fallerallera eller vad det heter.

Jag har även försökt göra en lista på 99 saker jag måste göra innan jag dör, men det verkar som om det är lättare att hitta på saker jag inte vill göra:
1. Äta bajs
2. Ligga med han mig granne som har röven på axlarna
3. Äga en pudel.
4. göra karriär inom typ bandidos (eftersom det är fel att känna hur det bara bubblar hånfullhet inom en så fort man tänker på deras oerhört fåniga system med presidenter och regler såhära okej vi får slå våra egna burdar, men inga andras brudar eller förresten okej bara inga brudar som är skyldiga oss pengar eller typ så, om de inte stör oss. Eller om brudarna är män, då ska vi inte slå dem. Jo det kanske vi ska. Amäh skitisamma, vi slår inte barn. Kanske. Det beror ju på va.).
5. Flytta till eller ens besöka Uddevalla fy fan.
6. Bli tågmästare (vad är det ens?)
7. Delta i en vem-kan-låta-bli-att-duscha-längst-tävling.
8. Bli gravid med en alien.
9. Öppna upp en gammal stock som ligger och skräpar i skogen och äta upp larverna i den.
10. Sitta i fängelse.

Och lite så.
Jag har jobbat! Yehaa.

Kommentarer
Postat av: lindiloo

Du är en sjuk människa Cilia! Jag gillar det:)

Puss på dig

2011-02-24 @ 07:58:15
URL: http://lindiloo.wordpress.com
Postat av: cec

Men erkänn att du håller med på alla punkter!

2011-02-24 @ 20:49:37
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0