Jag fick skvaller av morsan

alltså tidningar då. I en av dem frågade de några kändisar vad de ville bli om de inte varit så klart lysande stjärnor. Och när jag läst färdigt där blev jag förbannad på hon som sjunger i rednecks, för hon bara: jag hade velat jobba som barn, för där tycker jag att det är dåligt med civilkurage och då skulle jag komma där med mitt stora hjärta och röra om.
Åh, alltså. Det finns n Grinchen (jaaa det är klart att det finns såna också
Det gör mig arg att det finns de som tror att vi (eller jag då) som gråter ibland när jag kör hem från jobbet för att jag lider med de stackars ungarna oval kan jag tycka). (<---Jag censurerade mig själv, och detta var vad som blev kvar.)

Män ja ä INT bitter!

Kommentarer
Postat av: Marre

Alltså, det retar mig som fan att jag inte fattar vad du menar. Är det jag som är trög eller är denna meningen märklig?

"Det gör mig arg att det finns de som tror att vi (eller jag då) som gråter ibland när jag kör hem från jobbet för att jag lider med de stackars ungarna oval kan jag tycka."



Berätta vad det betyder innan jag blir galen. jag får inte ihop meningen och jag vill förstå.

2011-02-07 @ 19:54:18
Postat av: Cec

Den går inte få ihop för jag har suddat. :-D kontentan av det hela var att jag och de jag känner som jobbar med socialt arbete på riktigt brinner för barnen och knarkarna och de medellösa. Alltså att det inte är som att jag saknar kurage utan som att det ibland faktiskt inte går att göra saker så värst bra.

2011-02-08 @ 07:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0