Fortsättning på lukttemat:

här luktar som om en bajskorv gömt sig någonstans. Detta beror naturligtvis på att Lisa har fått nåt magtjofräs, något jag fick veta inatt vid pass 2 då samma Lisa lagt en helt vit lädda i sin säng. Den som uppfann sån sängplast ska ha nobelpriset eller en oscar eller guldbagge eller vafan som helst. Ett hyllningshångel kanske.
Iallafall, sen dess inget mer kräk med en bajsblöja av guds nåde och jag mår illa. Och June ska åka skidor nästa vecka. Det är tråkigt att kräkas, men dubbeltråkigt om man inte ens är hemma.

Så ser det ut iallafall. Jag fortsätter damma nu då. För det är ju så himla, HIMLA kul. Och jag är inte neggo alls det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0