Före och efter men efter före och så tillbaka igen.

Efter en intensiv (håhåjaja) jobbvecka är det tomt i kylen (men VAD köper jag i affärjävelndå!?) och kaos i varendaste vrå. Som i disk, smulor på golvet, kläder och sån skit överallt.
Så idag tog jag lite bilder, blev helt förskräckt över mayhemet men tyckte det blev fint efter så då blir det såhär nuva:


Såhär såg det ut när jag druckit två koppar kaffe och tänkt pepptankar.


Och då blev det såhär.
Amen herregud, hur kan det ens bli så?

Och duken? Jamen sluta, det är INTE jag som har valt den. June står för den trivsamheten här i mina hoods. Såäremäre.

Kommentarer
Postat av: siffi

Hej

Nu har jag lagt till din blogg i mina favoriter.

Rolig du :).

Så där stökigt kan det vara hemma hos oss också och just den lördagen som man tänker att man struntar i att plocka undan,diska,dammsuga,bädda..... då ringer det på dörren och där står nån käck jävel och vill komma in och fika. Määäh!

Trevlig helg på dig!

2011-12-10 @ 19:16:19
URL: http://mittrum.stonan.se
Postat av: Magermannen

Nämen titta! Du har en precis lika fin vaxduk som jag har! Med tomtar och snögubbar!

2011-12-12 @ 13:19:17
Postat av: cec

Helt fin duk! Eller ja.;)

Och stökigheten, den är ju helt SJUK ibland.

2011-12-13 @ 13:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0