Jag har varit full!

Jo, igår var det bröllop och jag gick dit i helt fin klänning, med massa smink på ögonen och högklackat på fötterna och jag grät när de sjöng helt vackert och jag grät när T och B sa ja till varandra och sen grät jag när jag träffade exkombon för det var så längesen och sen grät jag när talen hölls och när S visade ett bildspel med musik till. Och alla tårar var av glädje, och av kärlek.
Och jag skålade i champagne och sen drack jag rödvin som om det var sista dagen i mitt liv och det blev såklart som det blir när jag dricker: jag blev stå uppare och sen har jag glömt bort halva kvällen men alltså det är okej. För jag hade så roligt och jag var så glad så jag är glad idag också för hur bra jag hade det igår.
Och min T var skitsur för min telefon la av och sen hittade jag den inte i yrseln och jag hörde aldrig av mig på hela kvällen och kom inte hem förrän typ 2 och han hade varit så orolig och han sa men du dricker ju inte ens? och jag sa att Nä det har du ju rätt i.

Noll bilder tog jag - jag var bara helt helt med.


Bröllopsoutfit.

Och jag vill också gifta mig! Både med T och med alla mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker de va jätteroligt att träffa dig! :)

2011-08-21 @ 21:58:15
Postat av: Anders

Jag blev också sådär ståuppig av alkohol. Sen sjöng jag Taube och kommunistsånger. Sånt kan man sakna.

2011-08-21 @ 22:57:12
URL: http://Parkensljus.blogspot.com
Postat av: cec

Ja, det roliga. Det dåliga saknar jag inte, aldrig. Och mest är det dåligt, för hur kul är det när man till och med ångestar över att det var kul? Nej just det.

Fast jag undrar om jag blir utesluten ur iogs-nto nu? :)

2011-08-21 @ 23:13:08
Postat av: lindiloo

Så fin du är i din outfit:). Jag är ju redan gift men annars hade jag sagt JA, om du hade frågat;)

Gott med vin och skönt att gråta för kärleken och slippa minnas(om nåt blev pinsamt:). Tråkigt med en orolig T och dumt att inte ringa men du får be om förlåtelse och fria kanske. Då blir han säkert glad igen:) Puss

2011-08-22 @ 11:11:52
URL: http://lindiloo.wordpress.com
Postat av: M

Åh vad jag blir glad! Vilket fint inlägg, jag har undrat så hur det gick senare och hur du hade det men tänkte vänta till idag! Åh vad härligt!!



PS. JA! Gift er! :D

2011-08-22 @ 11:42:22
Postat av: Exkombo

Puss! Du var värd en kul fylla! :)

2011-08-23 @ 21:21:52
Postat av: Fru Remelin

du var ju inte ensam om att vara något salongsberusad. :)

Tack för att du var med och firade vår dag. kramen

2011-08-25 @ 23:58:02
Postat av: cec

I know, och vet du att det var det roligaste bröllopet jag varit på. Kanske för att jag varit nykter på alla andra? Jag har har svårt att ha kul i juli när jag varit höggravid. :D

2011-08-26 @ 08:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0