Här är hur jag rullar:

inatt runt 4 vaknade jag och var sjukt törstig. Så törstig att tungan låg som en död ål i munnen och rullade. Då tänkte jag såhär; Tur att jag har vatten här vid sängen, bara att börja dricka. Och jag försökte och försökte och så hör jag T säga: Men vad GÖR du?
Jo, svarade jag. Du vet, att jag har en app här på telefonen som man kan starta och då liksom bara rinner det vatten ur den.
Och sen vaknade jag ännu mer, la ner telefonen och drack lite ur mitt glas. Istället.

Sann historia. Hur tragisk gör detta mig, alltså på en skala?

Kommentarer
Postat av: Katrin

Helt normal natt, enligt mitt tycke!



Frågan är varför ingen har gjort en sån app än!!



Du kanske borde gå på mobil-avvänjningskurs förresten...

2011-08-29 @ 21:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0