Fyrakommaåtta kilometer

Har jag sprungit. Jag bara skump skump skump spring spring med Veronica Maggio, Erik Amarillo, September, Mohombi och jag kunde, KUNDE säga till hjärnan att Jo bara ett varv till kom igen nu gör vi det heja mig heja mig. Och det kunde jag. Jag KAN springa!

Och så har jag gått bananas och handlat, putsat, kastat, rensat, dammat, torkat, bäddat, vattnat, slitit bort rabatter blablabla tusen hundra. Och lärt mig att ordet budo inte är en särskild sport, utan nån slags jävla paraplyorganisation för tusen olika kom-in-i-min-dojo-så-ska-jag-sparka-dig-i-nacken-din-jädrans-sparris-sporter. Se, den som lever lär. Eller så säger man ju inte alls, men eller hur. Det är ju sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0