Det kan vara så

att jag aldrig mer ska bli mätt. Det är isåfall ganska synd fast bra också (tänk bufféer och sånt).
Det blev en bra dag, det här också. När jag lugnat ner mig åkte jag och kollega S ner till stan och åt, just det, buffé. Och pratade om stort och om smått och om roligt och tråkigt och det är ju skönt att få grotta och gröta i nån annans elände tycker jag. Mindre ljus på mig, tackskaniha. Och sen sprang jag en halvmil och var hos mamsen en sväng för Lisa var där när jag sportade och sen kom tinajes med pizza och det bev fika med henne och F. Och sånt är balsam och gott.

Så. Nu ska jag sova faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Emma

hej



jag läste på allt för föräldrar att du söker rundra nappar. vi har haft prolm med vår son också som endat vill ha bambinos gamla runda nappar. jag ha varit i kontakt med dom och dom säljer dom inte alls längre.

men vi har nu hittat en sida som vi har beställt jätte bra nappa på som han tar direkt. sidan heter www.babyrum.dk



lycka till

2011-09-02 @ 09:14:16
Postat av: cec

Hej, oj tack vad snällt och överraskande för det måste ju varit längesen jag undrade över det?

Helt gulligt av dig att berätta iallafall! :)

2011-09-02 @ 12:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0