För tre dagar sen

bloggade jag senast, då la jag in en bild på en röv. Jag har lärt mig rita rövar i nån tidning. Pyton eller Brök!, eller ingen vet men det var iallafall sällsynt opretentiösa tidningar med sjukt äckliga (och roliga) serier.

Såhär har jag haft det de tre, fyra senaste dagarna. Ledigt, så ledigt att jag undrar hurifan jag ska kunna betala räkningarna i maj. June har haft kussesleepover och det var nog roligast för dem - jag tycker halvfem som uppstigningstid är okristligt tidigt och då är jag ju inte ens sådär väldigt kristen (eller jo jag räknas väl som kristen iofs oavsett om jag är medlem i gudsklubben eller inte?). Ja och sen har vi en ny soffa och det har varit sol och skitiga ungar och den enda som varit sjuk har varit jag som haft migrän sjutusen dagar på raken (med tillhörande ångest och allt, vafan). Sen vet jag inte mer. Jo korvgrillning hos morsan igår och Juneavlämning efter det och alla spindlar har vaknat: Pinla! Pinla! säger Lisa och June säger: Mamma, kan du döda den där spindeln för den tittar på mig. Vilket jag vägrar, har man en beef med pinla får man faktiskt söla ner sina egna händer med deras blod, jag vill inte vara nära alls tackskajagha.

Fast det viktigaste i den här sammanfattningen måste ju ändå vara att jag börjat cykla till jobbet. Sate så hurtigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0