Kamelbullar

visst borde det vara lite gott att göra med äppel i?
Igår läste jag i en gammal Vi Föräldrar, om en morsa som söp när hon var gravid. Och när jag läste insåg jag att jag fick ångest av pappan i artikeln, alltså mammans man som var på henne hela tiden och desperat ville få henne att sluta, alltså jag fick en helt negativ känsla inför honom. Lite såhär, att han liksom var en glädjedödare (jo för det är ju säkert skitroligt att supa när man är har en helt färdig liten unge i magen) och en jävla surboll och säkert elak och en ångestspridare och energitjuv.
Konstigt, jag undrar vad det handlar om att jag kände så?

För övrigt klappade jag en ko idag. Den var jättesöt och när de andades, kossorn aoch stod och bligade på oss, då tänkte jag att jag vill sova i ett stall och höra deras muttrande och djupa suckar en hel natt. Kanske ska jag börja tycka om kor och såhär liksom djurliv? Ingen vet.


Men kolla vad fina då! Iallafall den sista, den med långt hår och som ser ut som en tant. Den får bo här hemma när den vill, obs utanför i trädgården. Det finns gräs.

Kommentarer
Postat av: Sweden's Ford Fairlane

KaMelbullar? Med äpple i? Tja, kamel och äpple är ju gamla kända parhästar... eller hur det nu var.

2010-09-30 @ 13:21:14
URL: http://www.sanskrit.se/blog
Postat av: cilan

Ja, men du hör ju. Det låter lite gutt, visst?

Nu tappade jag pepparkakan i mitt kaffe. Men FAN.

2010-10-01 @ 11:31:51
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0