Jeggings,

sjukt bra uppfinning. Liksom jeans fast åååh så bekväma. Smala fast utan att verka steriliserande alt könsstympande. Perfekta.
Så tog jag på dem och bara: Men vaf..?

Alltså kolla bilderna, det finns folk som använder jeggings som jeans. Som i att de har liksom en tröja till som inte täcker arslet. Du som har det så, titta noga på bilderna jag tog idag, notera tat till och med Lilla Sur ser skeptisk ut. Täck arslet, är mitt tips. TÄCK ARSLET!

För glo:

 
Ja, här tänker jag att ingen, eller ett litet fåtal ultrapervon möjligen skulle tycka vara ay mami. Det värsta kommer nu:


HAHAHA! Muy guapa. Eller inte.
Jag hade för övrigt en lång tunika till.

Kommentarer
Postat av: pärlbesatt

Jeggings are not pants, so cover your ass, som sagt. Fast du klarade dig väldigt bra i jämförelsen, får jag säga.

2010-09-16 @ 23:13:24
Postat av: Anna

Du ser ut som värsta spiggot i de dära brasserna! skit i tunikan, ditt arsle är ju yttepyttelitet jue! ta av de dära "jag-är-tjock-för-jag-åt-en-kaka-förra-året" brillorna nu gumman! kram

2010-09-16 @ 23:28:15
Postat av: cilan

Nesch jag är inte tjock, men jag ser rolig ut i jeggings. Alla ser roliga ut i såna. Hence cover your ass, som pärlbesatt säger. :D

2010-09-17 @ 06:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0