Jag har slutat tänka

liksom. Eller, jag tänker en del och filosoferar om somligt, men jag har liksom slutat att tänka. Om man säger.
Jag tror det beror på att jag är hemma, min hjärna liksom vissnar av det, av att slafsa omkring här hemma och bara disk aoch fundera på den exakt rätta tidpunkten att moppa golvet och längta efter att läsa men knappast hinna.
Lite mental skörbjugg, om man säger.
Bara en sån sak som att jag är het fixerad vid vädret, bara nu är det sol är det där ett moln appapp nu verkar det vara risk för regn nähä oj jösses då här kom solen igen. Vafan är upp med det? Låt soljäveln vara, cilan. Så känns det nog bättre. Faktiskt.

Och nu dricker jag kaffe. Och tittar på när Lilla Sur headbangar (allvar) till ljudet av vibrationer. Jo för av coolstuff en gång i somras fick jag en grön liten kinesskalbagge som vibrerar och ska massera liksom ryggen eller ingen vet. Det burret, det tror Lisa är musik.



Kommentarer
Postat av: johis

Alla muskler som inte används förtvinar. Har med nervimpulserna att göra. Gäller helt säkert för hjärnan med - ingen stimulans - inget sprakande.

2010-09-07 @ 12:33:58
Postat av: cilan

Ja, men så är det ju med oldies - de som löst korsord och så och gympat hjäran är ju piggare och mer brainy.

2010-09-08 @ 12:01:04
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: jes

fast hjärnan är ju en fettklump juh. Alltså borde den må bra av att gös. Med choklad. mmmm

2010-09-08 @ 15:55:10
Postat av: cilan

Ja och just socker är ju inte det man lider brist av här i tantland. Tvärtom.

2010-09-10 @ 10:33:24
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0