Jag har idag

* kört buss full med folk och skrikande ungar (bussoskulden hejdå och jag var nervös eftersom alla på jobbet bara Ojojojoj, du måste provköra bussen innan harregud den är svårkörd. Å andra sidan sa de åt mig att övningsköra lite med automataren också hehehe)
* inte bajsat innan jobbet och alltså varit havande med skitkorvar HELA dagen
* ätit smågodis
* städat, kryss i taket och allt möjligt
* insett att lisa börjar på dagis imorgon
* blivit knipt i näsan nåt så innitahelvetes
* inte duschat, så det gör jag nu

Och just det, visat arslet för alla på jobbet plus alla på maxi plus i edenryd fast där finns ju inga folk. Det var sista gången jag hade leggings och skir tunika ihop med jacka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0