Idag var jag hos doktorn

och det är alltid lika skämsigt att beställa tid när man är krasslig och dassig och sen komma dit och må hur bra som helst. Doktorn sa: Hej välkommen sätt dig berätta varför du är här. Och då satt jag där och kände livet i mig och kom knappt ihåg hur jag känner mig när jag är dassig så jag bara eeeh jaa tja hmm.
Så då fick jag lämna blod för det är det man gör hos doktorn och sen fick jag åka hem.

Och nu när jag är frisk och har sovit hela natten undrar man ju direkt såhär; varför är jag så trött och när fan städade vi egentligen här hemma? Jag vill minnas igår, men ser jag mig omkring är det mer som igår förra året.

Kommentarer
Postat av: Heléne

Bli blodgivare. Perfekt! Du får alla dina värden kontrollerade regelbundet, gratis järntabletter och dessutom blir man pigg av att lämna blod. Och! Icke att förglömma - du kanske räddar liv!

2010-09-02 @ 14:31:13
URL: http://www.s-info.se/helenebjorklund
Postat av: Anonym

Jamen det ÄR jag såklart. :)

2010-09-02 @ 14:40:14
Postat av: M

Ah vad bra att du var där, det känns bra tycker jag. En natts sömn är bra, absolut men tja, jag tycker det var mkt bra att du var hos doktorn!

2010-09-02 @ 17:02:05
URL: http://marianordstedt.blogg.se eller nåt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0