61 kilo!

Det vägde jag idag och bara Nähä? Wow (alltså jag pendlar lite, så ibland väger jag kanske två, tre kilo till och då är jag jättetjock, allvar min hjärna är sjukihuvet)!
Sen gick det en halvtimme och då bara: Nää, usch. Nu tycker jag att jag ser väääldigt mager ut.
Så då speglade jag mig och tänkte att armarna såg ut som stickor och var är brösten och blablabla det där gaml aköret - tills jag lyfte upp pyjamasen och då bara Jaha! Titta på de där lööövhändelsen, hur fan ser jag ut jäla lardass.

Men gud, om inte ens jag själv hänger med är jag ju väldigt glad att jag inte så som jag var för några år sen. Eller några år innan dess när jag fick kamma håret i ansiktet eftersom lanugohåret på kinderna blev helt rufsigt när jag sov.
Iallafall, Rom byggdes inte på en dag, och det här begriper ju vem som helst att det hör ihop med nytt jobb: kontroll är mitt bästa. Snart är jag där igen, bland de normalstörda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0