Lisa är på dagis

mol allena (jamen det fanns barn och såhär fröknar också men utan la familia) och jag är således ensam hemma. Fast det blev ingen direkt njutning, vågar jag påstå: rusa hem (eller det gjorde jag inte för jag gick en extra lång runa hem) och slafsa ihop en köttfärslimpa, hänga tvätt, diska, snabbdricka kaffe och plocka upp det som Lisan asat fram på morgonen.
Och nu upptäcker jag att jag har en migrän bakom ögonen, den molar lite och kanske väntar den på bättre tider? Ingen vet. Jag ska iallafall hämta lilla fis nu igen.

Och ååååh vad jag saknar min stora fina unge. Fy faaan.

Kommentarer
Postat av: M

Mm, det är ju nästan halvtid på June nu. Stackars. Ring henne? Jag lovade att hon skulle få komma hit och gå med Ellan snart. Tänk vad underbart stor hon är nu- en helt egen människa. Nu är jag bölfärdig, vad fan.

2010-10-06 @ 18:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0