Månadsblomman

dök upp här för en stund sen, med buller och bång. Helvete vilken mensvärk jag har, vafan är upp med det? Liksom, när blodet kommit ska ju mensväken bara hejdå, nu går jag till nån annan stackars jävel som ska få ont i huvet, magen, benen och fissen (och det MED undrar jag vad det är upp med?) och vilja sova och sova och sova i tusen hundra år och INTE bli väckt av nån lökig snubbe som vill hångla upp en (som törnrosa dådå) och säkert tafsa också fastän jag har värsta fettögonen när det är mens så det bara dallrar överallt som en jello fast ens utan god smak.
Hur som helst. Nu ska vi till maxi.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag har alltid mensvärk både innan och medan jag har skiten. Iaf de 3-4 första dagarna.. Totalt värdelöst..

2010-11-20 @ 19:48:44
URL: http://litetu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0