Äsch alltså

somliga dagar är bara helt tunga. Det är som om tusen kilo låg på mina axlar och jag har suckat så mycket att jag snart får hudbristningar på bröstkorgen. Och benen är sega och jag gick ändå en lunchpromenad bara för att få vila öron och ögon och litegrann själen, men det blev konstigt ovilsamt  med kalla tår och det är bara som mal och tjat i huvudet och argkänslor i magen.

Äh vafan. Jag dricker upp mitt kaffe och sen ska jag springa bort det. Eller inte, jag ska kanske bara sitta i soffan tills jag orkar duscha. Ingen vet.
Plus så drömmer jag ångestdrömmar, det är mitt SÄMSTA.

Kommentarer
Postat av: Lindiloo

Vännen då! Jag skickar styrkekramar till dig i mångder. Hoppas morgondagen gör att det spricker upp och ljusnar i din kropp och själ!

Kärlek till dig från mig

2010-11-02 @ 20:51:45
URL: http://lindiloo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0