MEN SOV VAFAN

så känner jag nu. Detta har Lisa sovit idag: en halvtimme. Oj, men då sover hon ju som en spädgris nu, tänker du? HAHAHA, säger jag. Hon sovervaknarsovervaknarvaknarvaknarsovervaknarsovervaknarvaknar och jag blir galen snart. Tokig! Jag går tammejfan hemifrån snart så kan ju alla tusen barn ligga här och skrika då det skiter väl jag i, bara skriiik för fan, bara gööör det.

Och så kan ingen barnvakta och jag går bananas om det ska vara såhär i en vecka till och så kommer T hem och då, ja ska jag vara ensam då får jag gå hemifrån för de har ingenstans att ta vägen. Bananas! går jag.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Har en liten dam här just nu som håller på likadant. Fast det är ju inte ens i närheten av hur du har det iallafall, för vi e ju två liksom. Jag hade inte velat byta med dig!

2010-05-10 @ 21:13:41
URL: http://frujessicas.blogg.se/
Postat av: Heléne

Vill du höra en tråkig kommentar? En sån som tanter säger och som man hatar? I alla fall, snart är det sommar, sen är det liksom slut. Sen är det dags för barnomsorg, i alla fall femtontimmars. Och då kommer du att lipa efter de där stunderna, bland annat denna. Jösses vad jag är snusförnuftig.

2010-05-10 @ 22:40:06
URL: http://www.pasda.blogspot.com
Postat av: c

Ja, så är det ju att sen saknar man det. Och nu är det lugnt, så NU är det lugnt. :)

Och Jessica, det är faktiskt inte så farligt i vanliga fall. Och så ibland bara rasar jag ner i nåt hopplöshetshål som igår. Det går över. :)

2010-05-11 @ 08:54:33
Postat av: johis

Jäkligt intressant fenomen det där. Ju mindre sömn under dagen, desto värre kvällar och nätter. Det snurrar som till när de är för trötta eller nåt.



Rutiner för dagsov är inte så mycket för barnet som för mig känns det som..

2010-05-11 @ 09:45:55
Postat av: Marre

Men! Kör hit ungen här på torsdag!

Vi är lediga då och hon kan vara här?

Och du kan; ensampromenera, lurläsa tidningen och somna på soffan, njuta av att äta ifred och utan skyndaskynda i magen? Till exempel.

2010-05-11 @ 22:00:59
Postat av: c

Marre, det är det där skynda skynda som gör det helt jobbigt med barnvaktande ja, det har du rätt i. Men jag har ju june också, är det okej?

Detta borde jag kanske smsa till dig istället, inser jag nu.

2010-05-12 @ 11:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0