Jag vill äta ihjäl mig, och dig. Och dig. Och dig.

och så sa T idag att Du, ska vi fundera på varför du inte fått mens än?
Ops, fast jag känner mig inte gravid. Som jag känt mig gravid de andra gångerna jag faktiskt varit det, och då har jag vetat det typ timmen efter befruktningen. Eller nu överdrev jag ju - det har alla tre gångerna gått minst två veckor innan jag fattat att jag är på smällen. Ingen vet. Eller jo det gör jag ju, annars hade jag inte bloggat om det. Eller?

Jag skulle hur som helst sola benen så nu sitter jag på baksidan med filt och kaffe och sovbebis i vagnen bredvid (det tog hårt på hennes krafter att kalasa igår, det är ett modersarv) och tusentals getingar som allihop vill köra sin getingpryl och det är noll sol.
Men skitidet.

Kommentarer
Postat av: tessi

alltså har jag missat nått? är det ett frö på odling????

2010-05-23 @ 21:45:40
URL: http://www.tessiliv.blogspot.com
Postat av: cec

Nej det hoppas jag i sanning att det inte är. Jag ska gå klart skolan nu, inget annat. :)

2010-05-24 @ 07:54:44
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0