Skaka baby skaka

sjunger jag och June hela tiden, och jag lägger till Du sa att min kropp passa i din lalalalala.
Det är en mycket bra låt, och rolig också.

Förresten har jag blivit lite brun. Eller röd. Om kinderna, jag kunde inte fatta vafan ansiktet brann för igår. Imorse stod det klart när jag vaknade och var helt snygg eller åtminstone levande.
Och imorse gick vi till dagis och det tog tvåtusen hundra miljoner ett år, och när vi kom fram sa June att Oj det var en lång väg - men rolig!
Det är glest mellan att June säger att nåt med mig är roligt, jag blev så glad så jag fick börja fundera om det är nåt fel på oss, vår relation? Men jag tror inte. Jag tror vi är okej, bara att vi tampas en massa. Och så har det varit istid också, vilket varit minus(haha)roligt oftast.


Iallafall, här ser man typ att jag har lite färg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0