Förresten, åh vad det är dumt i huvet

att ena dagen bara vara helt Heeeej! och öga en och sånt, och så nästa dag bara lalala titta bort och inte ens våga mumla ett hej för att man fikar bulle med sin tjej. Mäh jag är gift och hasar omkring på stan och ser ut som den där apmänskan lucy som de hittade infryst i ett berg eller om hon låg i nån mosse eller ingen vet. Jag trooor man kan hälsa då oavsett (alltså för om jag sett ut som the body tex had ejag ju begripit om alla glömde hälsa för att jag var så sjukt satans het).
Tydligen har jag en grej med hälsningar, jag inser det själv. Terapi, anyone?

Kommentarer
Postat av: cruella

Sluta hälsa på dylika töntar alt. hälsa högt och flinigt JÄMT. Ja. Det sista. Så klart.

2010-03-10 @ 20:04:40
URL: http://minkammare.blogspot.com/
Postat av: cilan

Jag GÖR ju det, jag bara HÄJ HÄJ. Jag vägrar bli byhelåeidiot med komplex, jag ska tammejfan häls apå dem jag VET att jag känner. :D

2010-03-10 @ 20:14:52
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0