Tankar värda att bevara

som jag tänkt idag (ett utdrag alltså, allt tyar jag inte skriva):

* gult tegel med såhär infällda tjocka glastegelgrejer i = ångest
* syrener doftar gott fast det är nåt äckligt med dem också
* det är bara första gångerna man blir queesy av att peta snorkusar på bebisen, sen vänjer man sig
* någon borde putsa fönster, inte bara här utan det finns en jävla massa oputsade fönster där ute
* tydligen startar inte gräsklipparen även om jag tänker jättejättemycket att den ska det
* jag är avundsjuk på dem som går förbi utanför, jag vill också kvällspromma (app app, innan du säger nåt: bebisen ligger i sin säng och sover och SÅ satans hialös är jag inte att jag tar upp henne och sånt)
* ångestbarnet har vaknat, ååh vad det är live and kickin. Satan också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0