Satans romantik,

jag kan inte gråta för då får jag huvudvärk. Och som jag gråtit, jag har fått dricka tusen glas vatten för att vätska upp mig. Jag är inte romantisk sådär till vardags, men ååh bröllop. Jag är en sucker för bröllop.

Själv har jag inte gift mig idag, men kollat upp hur man gör med hindersprövning. Och hört mig litegrann för om H.B. skulle kunna viga oss, och det kunde hon (eller det ville hon) så egentligen är saken biff.
När jag gifter mig, den dagen ska jag äta arton bitar tårta. Minst, sate vad jag är sugen på grädde och jordgubbar och sockerkaka och maräng och grädde grädde grädde. Och jordgubbar!
Och jag vill ha en färgglad bukett. En spretig passar mig tror jag. Och en klänning jag hittade på odd molly (men vafan, när man gifter sig kan man väl få köpa ett endaste feset plagg därifrån?). Så, färdigplanerat tackskajagha.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Då vill vi bara veta ett datum också! ;-)

2010-06-19 @ 19:14:31
URL: http://frujessicas.blogg.se/
Postat av: cecilia

Ja, när det blir satt ska jag gärna säga. :)

2010-06-20 @ 18:43:07
Postat av: Anonym

Inspirerad?

Ja kära värld. Tänk vad en prinsessa kan få en sugen. Jag föreslog till guuben att vi skulle ha fest med bröllopstema.. gifta oss kan vi inte fler gånger.. Han var måttligt intresserad - tänkte att gästerna skulle tycka det var konstigt.

Skulle Du gå på en fest med allmänt bröllopstema, ffa visavi klädsel men kanske synligt i mat och utsmyckningsbjäfs också?

2010-06-20 @ 18:58:38
Postat av: cecilia

Jag skulle gå på vilken fest som helst, så mig kan man inte fråga. ;)

2010-06-21 @ 16:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0