Satans jävla kukaflugor!

Helvetes jävla bajsätare, vafan ska de IN och göra? Vad, VAD vill de äta här, de jävla idioterna? Och MYRORNA, kan de inte bara hålla sig ute, de kan väl äta gräs eller vafan som helst? Men neeeej, de ska in här, ALLA ska in här: tusen hundra jävla bajsbajsande flugjävlar och en miljard svartmyror som marscherar omkring och kanske hittar nåt att äta eller så bara går de runt och kollar lite. Ingen vet.

Och inte ens en katt har jag som kan äta upp naturen.

Obs, på datorn nu: tre flugor. En på min hand och två på mitt ben. Jag spyr. 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Flugor är otrevliga och myror oxå!

2010-06-03 @ 22:04:26
URL: http://minimumsa.wordpress.com
Postat av: Jes

hahaha

2010-06-03 @ 22:44:51
Postat av: kina

Och jag blir så glad och tacksam att jag bor i staaan och inte blivit vuxen nog att flytta ut på landet för jag hade gått bananas. Dom flugorna som orkar sig upp hit på 6:e våningen är ju halvdöda så dom kan man överleva.

2010-06-04 @ 07:09:32
URL: http://upskykina.blogg.se/
Postat av: c

Här är alla djur väldigt virilia och potenta ska ni veta. Fy fan, flugor som jufsar på ens ben. Åh vaäckligt!

2010-06-05 @ 08:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0