På simskolan tänker jag detta;

Att kvinnor är så mycket vackrare än vad de tror (jamen männen JOBBAR ju, inte ränner de på simskolan mitt på blanka eftermiddan hallå). Jag är en betraktare och jag tänker att detta mjuka hull, det glänsande skinnet och de intressanta groparna och den mjuka magen och allt det där håret som alla har (på huvudet, ingen annanstans!), som en våg av välmående och glada och lite nybruna kvinnor och deras skrikande gaphalsungar.
Och jag då! Som en av dem.

Vad fina vi är.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Naw du är söt du! Jag kan slå vad om att nästan varenda mamma tycker hon har för mycket hull på magen och att det är ett dugg mysigt!

2010-06-23 @ 17:04:24
URL: http://minimumsa.wordpress.com
Postat av: Anonym

Jag vet, och det är så dumt och onödigt egentligen. Visst?

2010-06-28 @ 11:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0