När man fött barn

händer det grejer i kroppen. Eller det hände nog redan under graviditeten, men sen blir det nån annans skinn man bor i. Efter förlossningen, man bara Men vem ÄR den här tanten som schlorp har dragit sitt skinn över min sköna ungdom? Och fjaset är tusen gånger större och man kan inte knipa av kissestrålen (obs detta är ju som exakt nyförlöst, och eftersom jag vet att alla barnlösa undrar hur det står till med knipet men inte vågar fråga så vill jag svara att jotack knipet går bra och musklerna drar ihop sig och nej det är inte nån skillnad efter ett tag. Har jag fått berättat för mig, jag vet ju inte hur jag känns. Och här, här känner jag att det blir så detaljerat att det inte är riktigt okej) och brösten, herregud brösten. Ja, de är rätt sorgliga nu mina brön: små fast det är jag ju van vid, men de har liksom vissnat. Högbystad? Not so much, mina har inte så mycket innehåll att de ens går att trycka upp, för då blir det liksom såhär upptryckt men veck.
Det jag ville komma till var detta, att jag känner min ägglossning numera. Det har jag inte gjort innan, inte alls och jag känner så sjukt tydligt när mensen ska komma. Inte som i att det gör ont utan jag känner att det händer grejer där inuti.

Nå, på facebook kan man ju skriva vad man vill i sin statusrad, så då inspirerades jag av nån annan och skrev att Hej, fråga mig vaaaad du vill så ska jag svara ärligt.
Noll frågor kom, och jag vet att jag en gång sa samma här i bloggen och då var det några som ställde lite frågor helt pliktskydligast för att vara snälla. Här ser jag ju nu varför. Det finns inget kvar att fråga om.
Men dåså, då kan jag ta på hybrishatten igen. För en sekund där trodde jag att min person inte var så intressant. Herregud. Herregud!

Kommentarer
Postat av: Therese

Klart som fan du e intressant, du ligger ju inte överst på min blogglista utan anledning.

2010-06-22 @ 08:44:15
Postat av: Drottningen

jag måste ha missat det inlägget för jag har ju en fråga jag tror du kan svara på; det här med tuttarna... efter att man slutat amma, hur lång tid tar det innan tuttarna är som de kommer att vara så att säga?

2010-06-22 @ 09:37:38
URL: http://drottningsylt.scriptorium.se
Postat av: cecilia

EFter jag slutat amma tog det nån månad kanske, sen var de såhär sorgliga som de är nu. Eller typ, jag gick ju ner i vikt med, och då blev de bara sorgligare och sorgligare. :D



Tack, Therese. ;)

2010-06-22 @ 12:08:41
Postat av: Drottningen

Inte mer? Du menar att jag kanske kan få behålla de här? Trevligt =)



(eh.. fast jag har inte gått ner så värst i vikt då.. man kanske måste välja mellan magsladder och tuttar?)

2010-06-22 @ 12:41:20
URL: http://drottningsylt.scriptorium.se
Postat av: cecilia

Välj tuttarna! Vafan, magsladdret är ju bara intressant. Mjukt och gött.

2010-06-22 @ 20:01:21
Postat av: Drottningen

precis min tanke! man kanske kan styra upp det lite genom att tighta till musklerna

2010-06-22 @ 21:25:31
URL: http://drottningsylt.scriptorium.se
Postat av: johis

C - Du är toppen, det hoppas jag Du fattar EGENTLIGEN.



Brösten - ja jösses. Bara att klä sig smart. O aldrig klä av sig mer..



Drottningen - musklerna hjälper kanske lite men äntä mot sladdret. Man får deffa (bye bye boobies - uäääh) o hoppas att huden krymper tillbaka (sure) annars blir det kniven på kliniken för Sveriges utseendemässiga likriktande.. huuuu

2010-06-23 @ 14:52:37
Postat av: cecilia

Ja musklerna ska man såklatr tajta till så man inte får framfall och allt vad det är man kan få - bråck! och sånt. Och så tänka på att en stolt hållning fixar en massa snygghet.

Annars deffning men vafan. En platt mage, vem bryr sig? :)

2010-06-23 @ 16:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0