Men hur roligt är ditt eget liv då vafan?

Jag har städat ovanvåningen. Det var himskt för det bara kryllar av spindlar (alltid när jag skriver kryllar tänker jag på kryll eller krull eller vafan han kallades för, och att han hälsade på mig i Hbg och det var sådär och till slut blev det sämre än sådär och då fick jag be honom åka hem, JAG! som är så satans rädd för konflikter bara: Nu tror jag du har gjort ditt här, hejdå. Sen hittade jag honom på facebook och nu är han gift med en jättesöt tjej och typ spelar golf på slott i skottland (hallå?) och verkar exakt lika tradig som då. Vafint att liksom få bekräftat att jag gjorde rätt i att kasta ut honom.) och dammsugaren suger ungefär lika mycket som en fön. Alltså som en fön blåser, den blåser ju bara pyttelite, tänk om man liksom reverserar fönblåset till sug - där har du dammsugarsuget.
Ja och nu ska jag städa här nere. Och innan gick jag en mil. Och till middag åt jag köttfärssås för tredje dagen i rad. Och sen en hello kittyglass.

Jag ska fan gå ut och lägga mig med ansiktet neråt i vattenpölen här ute. Fast jag väntar tills det slutat regna.

Kommentarer
Postat av: johis

Du städar jämt.

Varför?

Låt bli.

Vem bryr sig?

Låt mig korrigera - Vem har med det att göra, skulle nån bry sig.

2010-06-15 @ 20:45:45
Postat av: cecilia

Äsch faktiskt gör jag inte det. Eller såhär: jag kallar allt för städning, så det jag gör är att plocka plockaplockaplocka. Diska. Tvätta, plocka plocka plocka.

Idag var det på allvar äckligt så jag var tvungen.



Och jo! Det finns de som bryr sig, hahaha. Fast dem skiter jag faktiskt i.

2010-06-15 @ 21:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0