Men hur är det fatt

med hjärnan egentligen, om man 33 år gammal får gå omkring med en tuss papper nertryckta i trosorna för man glömt köpa mensskydd? Eller glömt, jag har skjutit upp det tusen gånger för det är så tråkigt och dessutom plockade jag ner inkontinensskydd en gång från hyllan så folk såg och trodde jag pinkade ner mig när jag egentligen bara blöder och nu har det blivit ett -trauma-.
Ja, sen när jag börjar pinka ner mig ska jag missionera om det, men nu vill jag inte.

Papperstussar alltså. Är det ens möjligt att bli såhär obekväm? Jag går som en jävla trana och de verkar ju onekligen ha en del skav på fittan. Tranorna alltså. Även manstranorna ja.

Kommentarer
Postat av: cruella

Äh, så där är det även när man är nyss fyllda 46. Och när jag hade blöjbarn glömde jag reservblöjor ungefär varannan gång.

2010-06-22 @ 14:48:44
URL: http://minkammare.blogspot.com/
Postat av: cecilia

Jag har nån sån konstig hangup - det finn sblöjor ÖVERALLT här hemma. Och i bilen. Och hos mamma finns det typ en stash. Jag kan föda fem ungar till och ändå inet stå utan. Märkligt, men en sketen binda kan jag inte skaka fram.

2010-06-22 @ 20:00:44
Postat av: johis

Den alluppoffrande modern ;)

2010-06-23 @ 14:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0