Klet får en helt ny dimension

när det kommer till bajs.

Jag satt i godan ro och gjorde morgonbajsen och läste Mamas relationsråd (åk på spa! åk på weekend till nu jåak - det måste inte bli så dyrt!). Duschen var igång, bebisen var nakenfis eftersom vi skulle duscha.
Eftesom jag snubblade över ett test fastnade jag lite i det och gjorde det. Väldigt noga, faktiskt kanske två gånger och jämförde svaren och funderade på parterapi och om det är liksom The Shit för alla.
Och då, som på tal om the shit, såg jag i periferin en kladdig hand på mitt knä.
Kladdig? tänkte jag. Blöt är ju sin sak i duschen, men kla..?

Alltså det man inte vet om bajs är att det färdats i tarmarna och tydligen samlat på sig kletegenskaper som är få substanser förunnat: det går tammejfan knappt att torka upp det. Pappret bara duttar lite på ytan, sen halkar det liksom vidare. Så. Bajs på golvet, mitt knä, hela lisa, duschdraperiet, bland de där servettena man torkar bebisen med, på den korgen, kluttar bland hennes kläder, på min bikini, i håret på bebisen, på duschmunstycket, badrumsmattan, badrumsdörren.
Men nu är vi rena. Och toaletten också.

Fast det mest fascinerande är väl detta: Jag tyckte inte det var ett dugg äckligt! Jag har för fan blivit sjukihuvet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha jag tyckte det var värst i munnen på Rebbe. Och jag tyckte det var fruktansvärt äckligt.

2010-06-15 @ 10:15:32
Postat av: Jossan

Fy. Helvete. Vad. Äckligt.



Du blev vuxen så fort, liksom. Det där hade jag inte klarat utan att spy.

2010-06-15 @ 10:18:41
URL: http://ungarsomsnackar.blogg.se/
Postat av: johis

hiarr... hiarrh. åh gud. mina stackars bukmuskler. igenkännandet..jag dör..åh. tack för den :D

2010-06-15 @ 19:23:48
Postat av: cecilia

Ja, munnen är fan vidrigt alltså! :D

Och ja, jag fattar inte hur det här hände sig, det fanns liksom majsbitar och allt och jag bara humdidumdidum. Jag har nog blivit sajko.

2010-06-15 @ 21:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0