En del dagar är speciella.

Speciella som i att de är jinxade. Detta är en sådan dag, en jinxad jävla dagjävel. Här kommer det:

Jag sprang en runda på morgonen. Det var gött, minus att jag fick en blåsa på fingret. Den blev apstor och sprack och sved ja jävlari. Nu är jag ju inte 5, så det var okej. Egentligen.
Sen ringde det ett par gånger, men telefonen bara Nejdu, jag bestämmer vem du ska svara och inte så hejdå på dig. Jag bara Hä, jag ringer sen då. Och så var den såhär, bytte låt av sig själv och sånt. Och det gjorde den ju för att den var trasig. Min htc desire, en telefon som kostar kanske en miljard och som jag haft i en vecka eller två. Den bara plopp hejdå nu går jag sönder; hadet.
Det var ju trist, men jag var fortfarande vid ganska gott mod eftersom jag hade trumf på hand: min sony ericson hade precis blivit lagad och kommit till posten - jag kunde ju hämta den (och det blev roligt när jag gjorde det, för jag hade inte Ts leg (telefonen står i hans namn) men jag provade hämta den ändå, och 15-åringen i kassan bara Mja jag vet inte om du kan hämta den.. fast äh! Jag vet ju vem du är. I love min lilla stad). 
Sen. Sen funkade telefonen som den skulle i några timmar. Och sen bara nej usch, nu ska jag också vika hädan hejdå.
En NYLAGAD telefon! Helt NYLAGAD! Bara plopp så gick skärmen sönder och gjorde myrornas krig.
  
Och kundtjänst på telenor, håhå jaja. Jag blir arg bara jag tänker på det så jag gör inte det.
Hur som helst, sen kärvade datorn eller knapparna på den, Lisa bestämde sig för att gnälla miljoner så jag fick bära henne exakt hela tiden och fick ont i ryggen. Och en sjukt stor spindel gjorde såhär upp med benen-hotfull gest mot mig.
Och ingen har klätt på sängen och ingen har köpt godis fastän jag var i affären innan.

Men ändå. Och bästa idag: jag träffade junisen!

Kommentarer
Postat av: Anna m V & E

Skumt det där m din htc, de brukar vara så rackarns bra - hoppas det löser sig. Och f-n vad trist m din ericson! Jag hoppas dagen idag blir bättre!

2010-06-17 @ 12:59:51
Postat av: cecilia

Skumt ja! Haja oturen! Haha, helt sjukt. :)

Och ja den här dagen är bättre.

2010-06-17 @ 18:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0