Det är bikiniväder!

Och lyssna på detta, jag bara yyl vilken bikini ska jag ha i år, finns det ens så stora bikinsar och ska jag ens kunna vara naken ute utan att någon blir blind eller allvarligt skadad (naken? Jag menar ju bikininaken alltså)? Så idag kollade jag i min troslåda och tänkte att det kanske finns nåt bikiniliknande liksom som jag kan ha så länge (dvs till augusti typ) och där bara plopp låg en bikke!
Så då provade jag den och den bara gled på och det är storlek 36, vafan? Vafan?!

Ja och sen har jag inte mer att säga.

Kommentarer
Postat av: -ME-

Nä. Om man glider i en 36:a, då ska man hålla käften. Rakt av. s Var nöjd och glad, människa!!

2010-06-02 @ 15:38:41
Postat av: c

Haha, jag kniper näbb. Men faktiskt, jag blev så förvånad (och glad) att jag fick skrikskriva till T på msn att JAG KOM I DEN och att DEN ÄR INTE ENS FÖR LITEN.

Ja, ingen vet. :D

2010-06-02 @ 19:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0