Här finns en liten sjukling

och det finns två jättebebisar också. Inatt tyckte vi att det var en fin idé att börja väsbråka. Om vad, kanske någon undrar? Jo, vilket håll man sätter in suppen på. Jag hade naturligtvis rätt eftersom jag är en petimäter i en del fall; den trubbiga änden ska vara först. För då är den nästan omöjlig att bajsa ut, till skillnad från när man sätter in den smala änden först.
T bara: Men det är ju HELT OLOGISKT!
Jag: Men jag har väl förihelvete inte bestämt att det ska vara så?
T: Jaha, nu bajsade hon igen.
Jag: Men testa att sätta in den med trubbiga änden först - men kolla först om suppen är bland bajset.
T. Ska jag LETA I BAJSBLÖJAN?!
Jag: Ja? Du vill väl inte att hon ska få leverskador?
T: Den var inte där, men nu har du skrämt mig så nu får hon ingen medicin iallafall.
Ja, och så vidare. Först vid 3, sen vid 5, sen vid 6, som småungar. Trevligt. Och moget.
Och nu ska jag ha kaffe.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Trubbiga änden in först helt rätt och riktigt! Annars åker den uuut

2010-01-16 @ 11:59:13
URL: http://minimumsa.wordpress.com
Postat av: johis

O skiter det sig .. mixtur. Då kan man väsbråka om hur mycket som svaldes ner och hur mycket som hamnade på pyjamasen..



Sen om de RÅKAR få dubbeldos EN gång är det inte hela världen.. http://www.lakartidningen.se/engine.php?articleId=11467

2010-01-16 @ 13:03:16
Postat av: c

Tack båda! Och nej, jag vet ju eg att det inte är sååå farligt men jag var grälsjuk, antar jag. :)

2010-01-16 @ 13:15:41
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: Anna m V & E

f'låt men jag sitter lite här å småskrattar - vilka skitsaker man grälar om ibland - bara för att man är trött och sliten...

2010-01-18 @ 07:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0