Glidmedel = smörj.

Jo, men alltså jag har bara ansiktssmörj med sprit i, och det ju varenda mänska att det inte funkar såhär när det är tusen minus ute. Ldb funkar inte heller för det ska alltid leta sig in i munnen och det smakar röven. Så då kom jag på att när jag var i en sån där sexaffär köpte jag glidmedel och hon i kassan var helt lyrisk och skrev ut en massa papper till mig där det stod att glidet var bra till sex, men också att smörja ansiktet med, putsa möblerna, vattna blommorna, göda gräsmattan, tanka bilen, äta, stöpa ljus av och städa huset med. Typ så. Så nu har jag smort mig och det känns.. Ptja, kylan kommer knappast att kunna bryta den här barriären av fett iallafall. Inte i första taget.

Varför jag köpte glidmedel? Jo, det var i början av romantiken (obs bo kaspers-referens) och jag hade nån slags ide om att det var gött när det var riktigt såhära kladdigt och glidigt. Vad jag glömde räkna med var att det finns en gräns där glidet och kladdet övergår i exakt noll friktion. Så hejdå glidmedelssex, hej lubrikation.

Nej vafan skriver jag om det här för? Åh va eklig jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0