När jag precis blivit ihop

med Junes pappa blev det så himla konstigt i min hjärna. Jag ville så gärna bli omtyckt och poppis (fan vad jag har jobbat för det i hela mitt liv, jag borde få nån slags medalj tammejfan) så då tvättade jag hans tvätt (jag gapar nu när jag skriver det här, åh vad knäppt) och ställde inte till med nåt liv när han sa att han inte ville att jag skulle hänga med till affären eftersom då kunde "nån tro att vi var ihop". Men det allra konstigaste måste ju vara det här (utöver då att jag chansen att bli ihop med en kille jag var så sjukt kär i, men tackade nej eftersomatteh.. ingen vet): om morgnarna i flera ÅR klev jag upp innan honom och tog på luktegott (raggardusch då vafan), rakade benen, sminkade mig lite diskret.
Va? Jag steg upp på morgnarna och RAKADE BENEN så de skulle vara släta omifallatt.

Vecko Revyn, tack för att ni gjort mig sjuk i huvet. Starlet, tack. Tackskaniha, jävligt mycket tack.

Kommentarer
Postat av: cruella

Dear me. Har ni pratat om det sen och garvat lite? Det hoppas jag.

2010-02-09 @ 12:01:27
URL: http://minkammare.blogspot.com/
Postat av: cilan

Haha nej. Vilket är skitroligt, för då trodde han till en början att jag var helt slät och grann, och sen fick vi June och då bara plä: hår och tussar och finnar och ingen vet. :)

2010-02-09 @ 15:51:36
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: johis

Åh. Hjälp. Söta nån. Kul, såhär i retrospektroskopet. Men se det som att det åtminstone resulterade i ett o annat .. en dotter t.ex. Å det är ju inte fy skam.

Vilken chock han måste ha fått. tihi



2010-02-09 @ 16:17:11
Postat av: cilan

Haha ja hu vale. Han flyttade ihop med söt smalis och fick sig en hårig tjockis. :D

2010-02-09 @ 17:11:01
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0