Ungefär två timmar

har jag varit vaken och jag är redan så irriterad på alla LJUD så jag kan krevera. Och så är det tusen hundra grader varmt här inne, fastän det är kallt ute och så SJUNGS det hela tiden, blandat med gnällgnällgnäll och jag vill göra nåt men vet inte vad, och nu är jag neggo men försööök hitt apå nåt som är kul för både ettåringen och sexåringen och där sexåringen inte tillbringar exakt alla timmar med att gnälla. Försök med det, va nej just det det går inte.
Och så ljuden, LJUDEN, jag önskar ibland att man hade såhära barn som förr i tiden när man bara appapp, idag är det jesu lidande så nu ska alla vara tysta och sitta exakt stilla hela dagen: inga konstiga sånger, inga tusendecibels illskrik, inget gnäll, inga bebislekröster, inga ettårskonstantgnällröster heller. Bara tysssstnad och undanplockat och kanske lite kaffebröd till den där muggen med zoegas.
Kan jag få det tack? Nej, jag trodde väl nästan det.

Istället ska bebisen somnas och jag ska dammsuga bilen. Det är typ glammigt det med.

Kommentarer
Postat av: Paparazzibecka

Tjaa!

Vad tycker du om det du ser på min blogg just nu?

Jag bjuder på musik, festbilder, fotograferingar av olika slag, videoklipp, vardagslivet och events som t.ex modevisningar m.m.

KRAM

2010-08-08 @ 09:50:56
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ha en trevlig söndag! =)

2010-08-08 @ 09:59:58
URL: http://ceciliav.com
Postat av: Maja

Haha, skönt inlägg.

2010-08-08 @ 10:02:44
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0