Så har jag haft städningsprylar för mig

hela dagen, stora grejer som att byta gardiner (och stryka dem! Fy helvete.), putsa fönster. Dra ut soffan och vara helt noga där bakom. Sånt.
T har gjort detta: grejat med en miniliten moppe, suttit vid datorn. Lekt lite med Lisa. Kört och köpt cola (obs ensam). Varit ensam hemma när jag var hos syster J och fikade.

Och så innan han (obs ensam) ska köra och köpa cola har han dammsugit liksom inuti ett fönster under stånk och stön, detta är liksom det han hjälpt till med. Så säger han: Men gud, vad har HÄNT här idag? Här ser ju förjävligt ut, stökigare än nånsin innan.
Mina mungipor åker ner och näsan upp och jag säger med spända läppar och djup rynka i pannan att: Ja, det har väl inte hänt nånting då, gissar jag?
Och då blir han sur. Jo, allvar.

Vad jag är tänker jag inte ens skriva för det är såhär tja, olämpligt och sånt.

Kommentarer
Postat av: cruella

Jag ska inte säga något. Men lite mer vardag ihop hjälper nog. Hoppas ni får det så vad det lider. Om ni vill.

2010-08-09 @ 19:27:51
URL: http://minkammare.blogspot.com/
Postat av: Anna

ASG!! fattar preeeecis....precis :) här kan man typ ha skurat under vasken,dammat hela kånkaronget o sånt...inget märks...inget!

2010-08-09 @ 23:56:07
Postat av: cec

Frågan är om vardag skulle hjälpa?

Och idag är det ju samma som vanligt - saker överöverallt.

2010-08-10 @ 16:58:56
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0