Här sjungs det

vill jag lova, och sjungs och sjungs och sjungs. Om det kan kallas sång när man med monoton röst upprepar samma ord fras om och om igen?
Här är en sång: Lisa fisa Lisa fisa Lisa fisa Lisa fisa Lisa fisa Lisa fisa Lisa fisa Lisa fisa Lisa fisa Lisa fisa Lisa fisa Lisa fisa Lisa fisa Lisa fisa Lisa fisa Lisa fisa Lisa fisa Lisa fisa awimawep awimawep awimawep awimawep awimawep Lisa fisa Lajsa fajsa Lajsa fajsa Lizen fizen Lizen fizen Liiiiizen fizen hogga chacka mamamammamamamamamama

Allvar hela tiden hela tiden, tills jag säger Men June! och då säger hon Oj och sen är det tyst i två minuter och sen startar det lite långsamt igen: Njo njo njo njo njo njo bjo bjo fjo fjo njo njo mmmm lisa fisa lisa fisa..

Jag ska ha lite kaffe till och glädjas åt mina fina ungar och deras fina sånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0