Vilken bra helg det blev!

Jag är så kär i mitt liv liksom, det är glada ungar och vänner och det är kompisar till Junisen och översovningar, lekplatslek och vidrigt pulverkaffe. Och grill, grill, grill så grannarna blir galna, kanske av avund ingen vet. Märklig iakttagelse förresten: de har burit ut en byrå i sin trädgård. Där står den i ur och skur och sjunker längre och längre ner med benen.
Och det har varit sol och jag mår finfint sådär så jag ler mot alla och orkar föna håret och så.
Jag mår tammejfan helt förträffligt, och om några dagar kommer ju T hem och allt.

Och imorgon ska jag träffa min fina vän M och i veckan kommer gamlavännen tinajes hem och på lördag är det kosläpp.
Plus tusen bra saker till och inga dåliga alls vafan.

Kommentarer
Postat av: cruella

Jag var också helt uppåt uppåt på ett för omgivningen ganska påfrestande sätt igår, jag tror det är något i askan.

2010-04-19 @ 09:17:39
URL: http://minkammare.blogspot.com/
Postat av: johis

Så glad jag blev av det inlägget! Uppåt och lätt. Tack. Som att se nån le helt enormt för sig själv och kanske kasta en blick åt ens håll. Sån känsla. jej

2010-04-19 @ 09:33:57
Postat av: c

Det kan vara askan, vår bil är grå idag. Fast de kan ju mycket väl vara vanligt svennebanandamm iofs.

Och johis, jag blir glad av det du skrev nu. Du ser, det smittas! :)

2010-04-19 @ 12:34:18
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: Pia Schiller

Hoppas det var mysigt på kosläppet. Vill tipsa om att Arlagårdarnas betesläpp nu även finns på facebook. Om du tog några bilder från kosläppet, vore det kul om du ville dela med dig av några av dem.

/Pia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0