Natten har varit dumihuvet

för jag har inte kunnat sova, eller somnat och vaknat helt svettig eller vaknat av att grannarna tydligen spacklade sin sovrumsvägg, sen blev jag väckt av Lisa som låg och pratade i en HALVTIMME allvar, och hon pratar för fan alltid med skithög röst för bebisar har liksom ingen impulskontroll what. So. Ever. Och ett tag skulle ögonen vägra stänga sig och vi förde en tyst, jag och ögonlocken och jag tror jag vann till slut men det var ytterst nära att jag fick ligga där och glo som en panikslagen ko med skummig mule.

Hur som helst. Det är morgon nu och på lördag är det Little miss sunshine och efter det nånstans där kommer T hem och då ska det hånglas så det skvätter bassåjavet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0